V únoru při výuce matematiky a prvouky se žáci 2. a 3. ročníku dozvěděli něco z finanční gramotnosti. Objevovali důležitost peněz, jak si peníze ušetřit, za co je utrácet a kam si je ukládat.
V únoru při výuce matematiky a prvouky se žáci 2. a 3. ročníku dozvěděli něco z finanční gramotnosti. Objevovali důležitost peněz, jak si peníze ušetřit, za co je utrácet a kam si je ukládat. Žáci 4. a 5. ročníku ve spolupráci Monetou Money Bank v tématu Umíme hospodařit s penězi, již zvládali složitější problematiku financí. Zamýšleli se nad rozpočtem rodiny, jejími příjmy a výdaji. Společně přicházeli na to, jak vést zodpovědný osobní/rodinný rozpočet. Vyhledávali osobní potřebné a nepotřebné výdaje. Diskutovali vzájemně, jak lze nakládat s uspořenými penězi vzhledem k měnícím se životním situacím.